nedelja, 18. julij 2010

High above ...

8 komentarjev:

  1. ej stara noro noro noro!!! res noro!!! bravooooooo :)))))) <3<3<3<3

    p.s. Kdaj pade kšn skupni šuting? :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, hvala Blanči no, ne me preveč hvalt, mi bo ego zrastu :D itak so stare fotke ... no ja, od letos, ampak ne od zdj :D

    am, lh koj ko mam dopust, sam ga mam takrat kot ti, pa predvidevam, da gresta na morje takrat :D drugač pa lahko katerkol vikend, ko boš frej in ko bom jst frej. caja mam itak na pretek :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Bejba hude fotke <3
    kje si slikala ta polja?

    Blanka s petro se dogovarjava da bi ta vikend ( če še velja seveda) imeli en šuting <3 :) pa se nama pridruži

    OdgovoriIzbriši
  4. Tenkju Dejzi :)) To je Sorško polje, tle pr nas blizu pokopališča.

    In ja, še velja :D

    OdgovoriIzbriši
  5. neeee Dejzi neeee, grem na morjeeee :I Zakaj se prej nista spomnle :(((
    Če bosta še pol v prihodnosti....še jst še jsttt :))))))

    pol pa užgemo pa gremo nekam....lohk magar za en dan prot mariboru še do anje na kofe :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Heh, Petra prej ni mela časa, zato se nisva prej spomnle :)) in ja, če bo Dejzi zadovoljna s fotkami, bomo vrjetn še kak šuting užgale (takrat proti plačilu LOL :D ).

    Jaaaa, do Anjeeeeee :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Proti plačilu? hahahahah in ja plačala boš ti meni hahahah k se boš z mano učila :P :P

    Zmenjeno, bomo imele ko prideš nazaj Blankič :)

    OdgovoriIzbriši
  8. hahaha Petra,kera kajla :D LOL

    Oki doki, se bomo zmenile en dan za en šuting :))))

    OdgovoriIzbriši