sreda, 1. januar 2014

Projekt 365

Projekt, ki poteka čez celo leto. Projekt 365 dni v fotografijah.

Slučajno sem naletela na dogovarjanje o projektu 365 dni v fotografijah na Nalini. Ideja mi je všeč, že kaki dve leti spremljam različne fotografe, ki so se podali v to in sem si to tudi sama želela preizkusiti. Po pravici povedano sem o tem že sama razmišljala, samo saj vsi vemo, kako to gre, v skupini je lažje, če si pa čisto sam, pa občasno ni prave motivacije ali vzpodbude. In sem se odločila, da se priključim. Upam, da mi uspe. Mogoče ne bom objavljala čisto vsak dan, saj se včasih zgodi, da enostavno ni časa, ni volje, motivacije ali pa kaj drugega pride vmes, se bom pa potrudila. In to obljubim :) 

Današnja ključna beseda je "obljuba". Vsak si sam lahko interpretira, kaj mu ta beseda pomeni. Obljube se ne sme prelomiti. Obljuba je za vedno. In to obljubo za vedno (upam vsaj, da bo za vedno) bom izrekla čez slabih sedem mesecev. Zatorej je nastala spodnja fotografija. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar